03 August 2016

ILNP Black Orchid revisited


Proletos sam već pisala o ovom laku, koji sam toliko dugo priželjkivala pa ostala relativno ravnodušna kada sam ga napokon nabavila. Ovih dana mi se prohtelo da ga opet prošetam, ali ga nisam nosila samog i rezultat mi se zapravo mnogo više dopada.


I have already written about this polish, which I have so longed for, but which had left me lukewarm once I finally laid my hands on it. These days I wanted to wear it again, but this time I did not wear it on its own and I like the result much better.


Ovog puta sam Black Orchid namazala preko L'Oreal Grenat Irreverent i mogu reći (a i vi možete videti) da je efekat daleko bolji ovako. I boja je intenzivnija i duga je izraženija. Ovo je jedan sloj Black Orchid preko L'Orealca. Naravoučenije - lakovima kojima isprva nismo baš zadovoljni valja dati drugu šansu uz neke promene. To može biti razređivanje u slučaju guste formule, promena baze ako se lak ne nanosi ravnomerno ili dodavanje laka u boji ispod laka kako bi se poboljšao intenzitet boje.


THis time I have worn Black Orchid layered over L'Oreal Grenat Irreverent and I can say (and you can see for yourself) that the effect is much better this way. Colour is more intense and rainbow is more visible. This is just a single coat of Black Orchid over L'Oreal. The moral of this story is that we should give another chance to polishes we are not happy with, with some changes. It can be thinning in case of thick formula, change of base coat if application is not smooth or adding some colour undies in order to improve colour.




10 comments:

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...