11 October 2016

Nfu.Oh 61 revisited


Poslednjih nekoliko meseci u fokusu manikir-sveta su razni hrom, multihrom i holo prahovi, koji su me podsetili na najupečatljiviji srebrni holo lak koji imam - Nfu.Oh 61. Ovaj lak je već imao predstavljanje na blogu, ali mislim da je zaslužio nov članak, sa boljim slikama i negovanijim noktima. :) Nfu.Oh je korejska firma specijalizovana za lakove i dekoracije za nokte, ali sada su se preorijentisali na proizvode za nadogradnju i ove lakove više ne proizvode.


During the last several months, manicure world has been focused on various chrome, multichrome and holo powders, which reminded me of the most stunning holo polish I own - Nfu.Oh 61. I have already written about this polish, but I think that it deserves a new article, with better photos and nicer nails. Nfu.Oh is a Korean company that used to make nail polish and nail art supplies, but have turned to artificial nails supplies and no longer make these polishes.


Poslednji put kada sam nosila ovaj lak, što je bilo proletos za Matching Manicures, prilično sam se namučila da ga namažem ravnomerno. Nfu.Oh holosi su inače od onih starih, koji zahtevaju vodenu bazu, a čak ni ona ne garantuje da će mazanje proći glatko. Ovog puta sam nanela čak dva sloja Nfu.Oh vodene baze, sačekala sam da se dobro osuši i, mada nije prošlo sasvim bez problema, ovog puta je lakiranje bilo uspešnije i nisam morala greške da pokrivam pečatiranjem.


Last time I wore this polish, which was this spring for Matching Manicures, I was having real trouble to apply it evenly. Nfu.Oh holos are the older kind of holo polishes, the ones that require aqua base coat, and not even then can you be certain that the application will go smoothly. This time I used two coats of Nfu.Oh Aqua Base, gave it a lot of time to dry and, while not flawless, this take was more successful and I didn't have to cover it up with stamping to hide all the flaws.


S jedne strane mi je žao što ovih lakova više nema, s druge strane mi je jasno da je kvalitet novih holosa daleko bolji. Slične linearne holo lakove imaju Dance Legend, Color Club i drugi proizvođači, i to sa boljom formulom, ali ovakav dizajn bočice je neprevaziđen i nešto po čemu mislim da će se ovaj brend pamtiti.


On one hand, I am sorry that these polishes are no more, but on the other hand, the quality of newer holos is much better. Dance Legend, Color Club and other brands have similar holo polishes, with far better formula, but this bottle design is unsurpassed and I think it is something that Nfu.Oh will be remembered for.

18 comments:

  1. This is indeed one of the old goodies <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. And when they want to cooperate, they are just gorgeous to look at. :)

      Delete
  2. Baš je jak holo efekat, predobro izgleda :)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. To je reakcija koju sam očekivala. Hvala ti. :)

      Delete
  4. eh, kad bi svi starci bili ovako zgodni ;)
    krasan je, kad ovako izgledaš sve mane instantno bivaju zaboravljene <3
    bočica je zbilja krasna, imam jedan njihov lak i priznajem da sam ga zadržala više zbog bočice nego zbog onog unutra :D

    ReplyDelete
  5. Ovo je najlepsi srebrni holos koji sam ikad videla! <3 Znam kakva je muka mazati ga al eto po nekad se vredi zrtvovati.

    ReplyDelete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...