03 April 2017

China Glaze Girls Just Wanna Have Sun


Zimus se draga Suzana potrudila da mi skine nekoliko lakova sa liste želja (hvala Suzi 💋), a verujem da je iznenađenje što se na toj listi našao i ovaj lak jer nije moja tipična boja. China Glaze Girls Just Wanna Have Sun je bio deo prošlogodišnje prolećne kolekcije House of Colour, koju i dalje možete nabaviti u Alexandar Cosmetics, a na sajmu ćete moći da se opskrbite i lakovima iz dve nove kolekcije - Shades of Nude i Spring Fling. China Glaze lakovi koštaju 498 dinara.


My dear friend Suzana put a lot of effort into getting me some polishes off my wish list last winter (thank you Suzy 💋) and I trust it was odd that this polish was on that list in the first place as it is not my typical colour. China Glaze Girls Just Wanna Have Sun was part of House of Colour collection for spring 2016. and should still be available for purchase even though there is a new spring collection called Spring Fling, as well as Shades of Nude collection.


China Glaze Girls Just Wanna Have Sun (83406) je bledo-žuti pastelni krem lak visokog sjaja. Podseća me na vanilu, buter i krem od jaja. Plašila sam se da će biti nezgodan za nanošenje, ali pigmentacija i konzistencija su mu prilično dobre za pastelni lak. Uz pažljivije nanošenje možete proći sa da sloja - jednim tanjim i jednim debljim. Meni su bila potrebna tri da potpuno izravnam površinu, iako je lak delimično samoravnajuć. Suši se brzo do visokog sjaja.


China Glaze Girls Just Wanna Have Sun (83406) is a pale yellow pastel glossy creme. It reminds me of vanilla, butter and custard. I worried that it will be tricky to apply, but both pigmentation and formula are rather good for a pastel polish. If you take care, you can apply it in two coats - one thin one thick. I needed three to even out the streaky bits that I got despite this being partly self-levelling polish. It dries fast to a high gloss.

MoYou Steampunk 06

Ovakve nijanse su mi potrebne kao baza za pečatiranje, a ovom priliko sam prenela motiv sa MoYou Steampunk pločice 06, koju takođe možete nabaviti u Alexandar Cosmetics. Slike su snimljene na prirodnom svetlu. Imam tri sloja laka (plus pečatiran motiv) i nemam nadlak.

I use this sort of polish as base for stamping, and this time I transferred an image from MoYou Steampunk 06. Photos were taken in natural light. I have three coats of polish (plus stamped design) and no top coat.

12 comments:

  1. Rekla bih da je sličan Lemon Fizz-u?
    Lepo ti stoji. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moguće. Nemam Lemon Fizz pa ne mogu da ih uporedim direktno, a znaš koliko poređenje samo preko slika može biti varljivo. :(

      Delete
  2. prelep je, obožavam ovakve nijanse

    ReplyDelete
  3. I have this polish and I always apply it in three coats! I like this shade a lot and with the stamping on it looks fantastic!

    ReplyDelete
  4. Zuto je jedna od mojih najmanje nosenih boja, ali pastelno zuto moze da prodje, a ovaj "zutac" mi se dopada, ima i neverovatan sjaj :-) Odlicna stampa, bas lepa kombinacija! :-)

    ReplyDelete
  5. Ovo je jedina nijansa žute koju volim na svojim noktima :D Podsjeća me na Avon Lemon Sugar :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Liči pomalo. Dobre su ove žute, mada ja volim i jače nijanse.

      Delete

Hvala vam što ste izdvojili vreme da pogledate moje slike, pročitate članak i što želite da podelite sa mnom i drugima svoje mišljenje. Molim vas da mi ne ostavljate linkove ka svojim blogovima, sajtovima, slikama kučića i mačića i ostalim lepotama. Sama ću kliknuti na vaš profil ako mi ostavite smislen ili zanimljiv komentar, a komentare sa linkovima tretiram kao spam.

Thank you for taking time to look at my photos, read the article and share your opinion on the subject. Plese, don't link to your websites, blogs, puppy and kitty pictures and other stuff in comments. I'll check out your profile on my own as long as you leave a sensible or interesting comment and I'll treat comments with links as spam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...